Ana içeriğe atla

Bilişim Tatili 2010

Bilişim sektöründeki kaliteli insan kaynağı eksiğini bir nebze olsun azaltmak için güzel bir etkinlik ile karşı karşıyayız. Bu sefer fikir  farklı, organizasyon Dev Ajans tarafından yapılmış. Slogan “Hiçbir eğitim bu kadar tatil olmamıştı”. 1000 kişinin katılımının hedeflendiği etkinlikte bilişim alanlarında öğrenci, öğretim görevlisi  ve bilişime ilgi duyan gençlerin sektörün temsilci ve yöneticileri ile tanışmak, kariyer veya staj fırsatı yakalamak, sektördeki gelişmeleri ve yeni nesil teknolojileri detaylı olarak anlayabilmeleri için lansmanlar ve söyleşiler düzenlenecek. Biz de Univera ailesi olarak bu etkinliği sonuna kadar destekliyoruz.
Etkinlik Yeri: Çeşme Altınyunus Otel
Etkinlik Tarih: 07 – 09 Mayıs 2010

afis
07 Mayıs Cuma
  • 13:00 -Giriş /Kayıt ve Serbest zaman
  • 16:30 – 17:00 Hoşgeldin Kokteyli
  • 17:00-19:00 Devletşah Özcan – Ebru Baranseli (Sosyal Medya ve Türkiye / İnternet Özgürlüğü ve Türkiye)
  • 19:30 Aksam Yemegi ve Efes Pilsen Beach Party
8 Mayıs Cumartesi
  • 11:00-12:30 Ömer Ekinci (Penguen Olma Girişimci Ol!)
  • 12:30-13:30 Öğle Yemeği
  • 13:30-15:00 Daron Yöndem (Türk Yazılım Sektörü ve Kariyer)
  • 15:00-15:15 Kahve Molası
  • 15:15-16:45 Aret Vartanyan (Dijital Marka Yönetimi)
  • 16:45-17:00 Kahve Molası
  • 17:00-18:30 Barış Özcan (Dijital Yayıncılık ve Kariyer)
  • 19:30- Akşam Yemeği ve Efes Pilsen Beach Party
09 Mayıs Pazar
  • 11:00-12:30 Okan Yıldırım (Türk Oyun Sektöründe Kariyer / Online Oyunlar)
  • 12:30-13:00 Kapanış Konuşması
Deniz KILINÇ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

UML ve Modelleme – Bölüm 4 (Class (Sınıf) Diyagramları)

Bir önceki makalemizde UML modellemede kullanılan ilk diyagram olan Use Case diyagramını incelemiştik. Bu makalemizde nesne tabanlı programlamada kullanılan sınıflar ve sınıfların arasındaki ilişkileri modelleyebileceğimiz diyagramlar olan Class(Sınıf) diyagramlarını inceleyeceğiz. UML’de sınıflar, nesne tabanlı programlama mantığı ile tasarlanmıştır. Sınıf diyagramının amacı bir model içerisinde sınıfların tasvir edilmesidir. Nesne tabanlı uygulamada, sınıfların kendi özellikleri (üye değişkenler), işlevleri (üye fonksiyonlar) ve diğer sınıflarla ilişkileri bulunmaktadır. UML’de sınıf diyagramlarının genel gösterimi aşağıdaki gibidir. Şekil 1. Class Diyagram Şekil1’de görüldüğü üzere bir dikdörtgeni 3 parçaya bölüyoruz. En üst bölüm sınıf adını, orta kısım özellik listesini (üye değişkenler) ve en son kısım, işlev listesini (üye fonksiyonlar) göstermektedir. Çoğu diyagramlarda alt iki bölüm çıkarılır. Genelde tüm özellik ve işlevler gösterilmemektedir. Ama...

UML ve Modelleme – Bölüm 3 (Use Case Diyagramlar)

Önceki iki makalemizde ( 1 , 2 ) UML’e genel olarak değinip ve modellemede kullanacağımız dokuz diyagram hakkında bilgiler vermiştik. Bu makalemizde Use Case diyagramından detaylı bahsedeceğiz. Öncelikle, genel Use case diyagramının tanımını hatırlayalım. “Bir kullanıcı ve bir sistem arasındaki etkileşimi anlatan senaryo topluluğudur.” Ivar Jacobson Senaryo tanımı için der ki: “Aktörle sistem arasında gerçekleştirilen, sonucunda aktöre farkedilir getirisi/ faydası oluşan etkileşimli diyalogdur. ” UML Use Case Diyagramları  sistemin işlevselliğini açıklamak amacıyla kullanılır. Sistemin birbirinden ayrı özelliklerinin detaylarını göstermekten ziyade, Use Case Diyagramlar, tüm mevcut işlevselliği göstermek için kullanılabilir. Buradaki en önemli noktalardan biri,   Use Case Diyagramlar temelde sequence diyagram ve akış diyagramlarından farklıdır. Use Case diyagramlar dört ana elemandan oluşmaktadır. Aktörler , Sistem (Proje kapsamını belirtir) , Use Caseler ...

Material Design Nedir?

Material Design nedir, ne işe yarar, işimizi nasıl kolaylaştıracak? Şekil 1 - Material Design UI Örneği Material Design, Google tarafından geliştirilen bir tasarım dilidir. 2014’te I/O konferansında Android 5.0 Lollipop ile beraber duyurulmuştur. Temel olarak, kullanıcılara daha kararlı bir arayüz sağlayabilmeyi amaçlıyor. Yeni gelen bu tasarım standartları ile Android uygulamalarındaki uyuşmazlık, tutarsızlık, dokümantasyon eksikliği gibi konulara bir çözüm getirilmiş oldu. Böylece kullanıcılar, daha tahmin edilebilir bir ortamda oldukları için uygulamalar arası geçişlerde zorlanmayacak,  bir uygulamanın nasıl çalıştığını daha çabuk kavrayabilecek ve daha kolay alışabilecekler. Özellikle farklı ekran boyutlarında uygulama geliştirenlerin yaşadıkları problemleri ortadan kaldıracak ve farklı ekran boyutlarını uyumlu hale getiren akıllı arayüz geliştiricilerinin işini bir hayli kolaylaştıracak. Şekil 2 - Işık ve Gölgelendirme Çalışmaları Materi...