Ana içeriğe atla

FARK YARATAN SİZSİNİZ…

“İnsan” bizim en önemli ve vazgeçilmez sermayemiz ve “FARK YARATAN SİZSİNİZ”  sloganıyla ilerliyoruz. Artan müşteriler ile büyüyen iş hacmimiz doğrultusunda bugün itibariyle 100 kişilik bir ekibiz. Tüm çalışanlarımız ile birlikte benimsediğimiz felsefe kaliteli hizmet, sürekli iyileştirme ve koşulsuz müşteri memnuniyeti.
UniveraKurum-ilan
Hedeflerimize ulaşmak için birlikte yol aldığımız çalışanlarımızın memnuniyeti ve motivasyonu bizim en çok değer verdiğimiz kavram. İnsan Kaynakları Yönetimi prensibinin temelinde iki hedef yatıyor; bunlardan ilki “İnsan kaynağının organizasyon hedefleri doğrultusunda en verimli şekilde örgütlenmesi”, diğeri ise “Çalışanların sürekli eğitim ve gelişim faaliyetleri ile organizasyonlara olan katkı ve motivasyonlarının en üst düzeyde tutulması”.
Bu noktada başarı, doğru seçme yerleştirme süreciyle başlıyor. Fark yaratacak ve kurum kültürüne uygun, davranışsal ve teknik yetkinleri pozisyona uygun adayları ailemize dahil etmek, onları sürekli eğitim felsefesiyle geliştirmek, belirlenmiş hedefler doğrultusunda kariyer yollarlarını oluşturmak, keyifli iş ortamları yaratmak ve uzun yıllar birlikte büyüyerek yol almak, başarıda anahtar süreçler oluyor.

Artık her alanda büyük balık değil hızlı balık kazanıyor. O nedenle de rekabette en büyük faktör kaliteli insan kaynağı, onun mutlu ve motive çalışması, takdir edilmesi, gelişmesi  ve elde tutulması. Bunlar bizim sektörümüzde her zaman öncü olmamızı sağlıyor.
Eğlenceli iş ortamları yaratmak düşüncesiyle ilerliyoruz. Müşterilerimize her zaman en önemli değerimiz olan gülümseyen sesimizle, görüntümüzle hitap ediyoruz ve kazanıyoruz. Sosyal yönü güçlü, güler yüzlü, teknik yönleri kuvvetli, vizyonu geniş, konuşmayı ve paylaşmayı seven, pozitif, genç, dinamik, proaktif, müşteri odaklı, cesur ve innovatif çalışanlarımız ile birlikte büyümeye devam edeceğiz.
Fatoş ŞERİFAKİ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

UML ve Modelleme – Bölüm 3 (Use Case Diyagramlar)

Önceki iki makalemizde (1, 2) UML’e genel olarak değinip ve modellemede kullanacağımız dokuz diyagram hakkında bilgiler vermiştik. Bu makalemizde Use Case diyagramından detaylı bahsedeceğiz. Öncelikle, genel Use case diyagramının tanımını hatırlayalım. “Bir kullanıcı ve bir sistem arasındaki etkileşimi anlatan senaryo topluluğudur.” Ivar Jacobson Senaryo tanımı için der ki:
“Aktörle sistem arasında gerçekleştirilen, sonucunda aktöre farkedilir getirisi/ faydası oluşan etkileşimli diyalogdur. ” UML Use Case Diyagramları  sistemin işlevselliğini açıklamak amacıyla kullanılır. Sistemin birbirinden ayrı özelliklerinin detaylarını göstermekten ziyade, Use Case Diyagramlar, tüm mevcut işlevselliği göstermek için kullanılabilir. Buradaki en önemli noktalardan biri,   Use Case Diyagramlar temelde sequence diyagram ve akış diyagramlarından farklıdır. Use Case diyagramlar dört ana elemandan oluşmaktadır. Aktörler, Sistem (Proje kapsamını belirtir), Use Caseler ve bunlar arasındaki ilişkiler. Şekil…

UML ve Modelleme – Bölüm 4 (Class (Sınıf) Diyagramları)

Bir önceki makalemizde UML modellemede kullanılan ilk diyagram olan Use Case diyagramını incelemiştik. Bu makalemizde nesne tabanlı programlamada kullanılan sınıflar ve sınıfların arasındaki ilişkileri modelleyebileceğimiz diyagramlar olan Class(Sınıf) diyagramlarını inceleyeceğiz. UML’de sınıflar, nesne tabanlı programlama mantığı ile tasarlanmıştır. Sınıf diyagramının amacı bir model içerisinde sınıfların tasvir edilmesidir. Nesne tabanlı uygulamada, sınıfların kendi özellikleri (üye değişkenler), işlevleri (üye fonksiyonlar) ve diğer sınıflarla ilişkileri bulunmaktadır. UML’de sınıf diyagramlarının genel gösterimi aşağıdaki gibidir. Şekil 1. Class Diyagram Şekil1’de görüldüğü üzere bir dikdörtgeni 3 parçaya bölüyoruz. En üst bölüm sınıf adını, orta kısım özellik listesini (üye değişkenler) ve en son kısım, işlev listesini (üye fonksiyonlar) göstermektedir. Çoğu diyagramlarda alt iki bölüm çıkarılır. Genelde tüm özellik ve işlevler gösterilmemektedir. Amaç, diyagramın sadece belirli k…

Cluster ve clustering nedir? Cluster oluşturmanın faydaları nelerdir? (Bölüm I)

Cluster, basit anlamda benzer bir amaç için belirli bir konfigürasyon yapılarak aynı görevi birlikte ya da yedekli çalışmasını sağlayan servistir. Cluster farklı amaçlarla oluşturulabilir fakat son kullanıcı tarafından her zaman tek bir bilgisayar gibi gözükecektir. Bir cluster oluşturmak için en azından iki adet sunucuya ihtiyaç vardır ve bir cluster içindeki her bir sunucu “node” olarak adlandırılır. İhtiyaç olan hizmete göre çeşitli sayıda nodelar bir araya gelerek clusterları oluşturmaktadır. Bir cluster oluşturmak için gerekli sebepler daha fazla performans ihtiyacı, yüksek erişilebilirlik (high availability) ya da her ikisi birlikte olabilir. Şimdi cluster çeşitlerini çok fazla ayrıntıya girmeden biraz daha yakından inceleyelim. Yüksek erişilebilirlik (High-availability) clusterlarıBu tip cluster yapısında öncelik erişilebilirliği arttırmadır. Bunu tek bir sunucunun görevini herhangi bir donanım yada yazılım problemi oluştuğunda diğer bir sunucunun otomatik olarak devralması olara…