Univera olarak ürünlerimizde yarattığımız farkı hizmet kalitesiyle de desteklemek amacıyla 2003 yılı sonlarında çağrı merkezi departmanımızı faaliyete geçirdik. Kuruluşunda 4 kişilik bir ekip ile çalışmalarını sürdüren ekibimiz şu anda 20 kişilik bir kadro ile hem gelişmeye hem de doğru tespit ve yönlendirmeler ile ürünlerimizi geliştirmeye devam ediyor.
Son 3 yılda yaptığımız teknolojik ve insani yatırımlarla da sektörde adımızdan söz ettirmeye başlarken, gelişen trendi yakalamaya ve sektörle eş zamanlı gelişmeleri takip etmeye çaba harcadık.
2009 yılından itibaren tüm sektörlerde hissedilen ekonomik kriz neredeyse çağrı merkezlerini hiç etkilemedi. Gelişen teknoloji ile büyümeyi sürdürürken, yeni istihdamlar yaratmaya da devam etti. Sektörün yeni olduğu dönemler ile arasında ki tek fark müşterinin duruşuydu. Müşterinin tercih eden olduğu bir piyasada yeni müşteriler kazanırken, var olan müşterilerimize hizmet kalitemizle elde tutmak en önemli amacımız oldu hep...Satış sonrası verilen hizmetin her aşamasında fark yaratmamız gerektiğinin bilincinde olduk.
İlk günkü heyecanla büyümeye devam ederken, hep tek noktaya odaklandık; Müşteri. Her aşamada aklımızda aynı şey oldu. Koşulsuz müşteri memnuniyeti yaratmak…
Başarının tek anahtarının memnuniyet olduğunun farkındayız; hem çalışan, hem de müşteri memnuniyeti. İnsan kaynağının ön planda olduğu kimi zaman zorlu olsa da her zaman sorun çözmenin verdiği keyifle, büyümeye, müşteri memnuniyetimizi büyütmeye kararlıyız.
Univera’yı tercih ederek ellerinde tutukları bilginin gücü, müşterilerimize hiç ağır gelmeyecek. Şirketimizin müşteriye bakan yüzü olarak Çağrı Merkezimiz ile uygulamanın her aşamasında en büyük destekçileri ve çalışma arkadaşları olmaya devam edeceğiz.
Özge AKBABA
Yorumlar
Yorum Gönder